חיסכון לכל ילד

כמה עלי לחסוך לילד שלי בכל חודש?

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

כמה עלי לחסוך לילד שלי בכל חודש?

היי, הורים מדהימים! כולנו רוצים מה הכי טוב לילדים שלנו, לא? חלק מזה כרוך בחשיבה על עתידם הכלכלי. אבל להבין כמה לחסוך בכל חודש לילדך יכול להרגיש כמו משימה מפחידה. בואו נשבר את זה יחד בצורה פשוטה וקלה להבנה.


היסודות של חיסכון בילדים

לפני שאנחנו קופצים לדמויות, בואו נעבור את היסודות. חיסכון לילדך כרוך בהפרשת כסף לצרכים העתידיים שלהם. זה יכול להיות לחינוך שלהם, המכונית הראשונה שלהם, בית או סתם ביצת קן כללית על חייהם הבוגרים. זו דרך נהדרת להבטיח שהם יתחילו את חייהם הבוגרים על בסיס כלכלי מוצק.


גורמים שיש לקחת בחשבון

אז כמה כדאי לחסוך? התשובה משתנה מאוד בהתאם למספר גורמים. להלן כמה דברים מרכזיים שיש לקחת בחשבון:

  • עלויות עתידיות: למה אתה חוסך? דמי אוניברסיטה? מקדמה עבור בית? הערך עלויות אלה ולעבוד לאחור כדי לקבוע את יעד החיסכון החודשי שלך.
  • המצב הפיננסי הנוכחי: אתה צריך גם לשקול את הבריאות הפיננסית שלך. חשוב לאזן בין חיסכון לילדך לצרכים הכספיים שלך, כמו חיסכון בפרישה או לשלם חוב.
  • זמן: ככל שתתחיל לחסוך מוקדם יותר, אתה צריך להפריש בכל חודש, בזכות הקסם של עניין מורכב. אז התחל כמה שתוכל!

נקודת התחלה

הנה כלל אצבע פשוט כדי להתחיל: נסה לחסוך לפחות 20% משכר הלימוד השנתי המוקרן של ילדך בכל שנה. בישראל, שכר הלימוד השנתי הממוצע יכול לנוע בין 10,000 ל 15,000 שקלים תלוי במוסד. לכן, שואפים לחסוך לפחות 2,000 עד 3,000 שקל בשנה, לילד. זה בערך 167 עד 250 שקלים בחודש.


התאם כשאתה הולך

זכור, המספרים הללו אינם מוגדרים באבן. החיים קורים. יתכנו שנים שתוכלו לחסוך יותר, ושנים בהן יתכן שלא תוכלו לחסוך באותה מידה. זה בסדר. הדבר החשוב הוא להתחיל לחסוך ולהמשיך להמשיך, להסתגל תוך כדי.


השתמש בכלים ומשאבים

שקול להשתמש באפליקציות תקצוב או מחשבונים מקוונים שיעזרו לך לתכנן את החיסכון שלך. הם יכולים לספק לך תמונה ברורה יותר של מצבך הכלכלי ולעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי החיסכון שלך.


מסקנה

להבין כמה לחסוך לילדך בכל חודש יכול להרגיש מהמם, אבל זה לא חייב להיות. זכרו, כל קצת נחשב. אפילו סכומים קטנים שנחסכו באופן קבוע יכולים להסתכם לאורך זמן בזכות הריבית המורכבת. אז קחו את הצעד הראשון הזה היום, וזכרו – אתם לא לבד במסע הזה. אנחנו כאן כדי לעזור!

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות