חיסכון לכל ילד

כיצד חשבון חיסכון בילדים משפיע על זכאות הסיוע הכספי?

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

כיצד חשבון חיסכון בילדים משפיע על זכאות הסיוע הכספי?

אם אתה הורה שמנסה לאזן את החיסכון בעתיד ילדך ולהבטיח שיש להם גישה לסיוע כלכלי, פוסט בבלוג זה מיועד לך ! בואו נחקור כיצד חשבון חיסכון בילדים עשוי להשפיע על זכאות הסיוע הכספי, ולהבטיח שאתה מקבל את ההחלטה המושכלת ביותר אפשרית.

הבנת הסיוע הכספי

ראשית, חשוב להבין כיצד פועל סיוע פיננסי. כמות הסיוע הכספי שסטודנט זכאי לה נקבע על ידי תרומתם המשפחתית הצפויה (EFC) – מדד לכוח הפיננסי של משפחתך. ככל שה- EFC נמוך יותר, כך זכאות הסיוע הכספי גבוה יותר.

חשבונות חיסכון וזכאות סיוע פיננסי

כאשר שוקלים זכאות לסיוע פיננסי, נכסים כמו חשבונות חיסכון, חשבונות השקעה ונדל"ן (מלבד הבית העיקרי של משפחתך) נבדקים ל- EFC. כסף בחשבון החיסכון של הילד אכן יכול להשפיע על סכום הסיוע הכספי שהם עשויים לקבל.

נכסי ההורה לעומת נכסי הילד

על פי כללי הסיוע הכספי האמריקני (נכון לידיעת הניתוק שלי בספטמבר 2021), נכסי הילד נשקלים ביתר שאת מנכסי ההורה. ניתן להעריך כסף בחשבון החיסכון של הילד בשיעור של 20%, ואילו נכסי ההורים מוערכים בשיעור מקסימלי של 5.64%. המשמעות היא שאם לילד יש סכום משמעותי בחיסכון, זה יכול להפחית במידה ניכרת את הסיוע הכספי אליו הם זכאים. עלול להפחית את ההשפעה הזו היא באמצעות חשבון 529 תוכנית או חשבון חיסכון בחינוך Coverdell (ESA). תוכניות חיסכון אלה נחשבות לנכסי הורים אם ההורה הוא בעל החשבון, למרות שהילד הנהנה. לפיכך, הכספים בתוכנית 529 או ESA מוערכים בשיעור ההורים הנמוך יותר. עם זאת, כל משיכה מחשבונות אלה בגין הוצאות אי-השכלה יכולה להיכלל בהכנסה של הסטודנט, מה שיכול להשפיע אבל זה איזון עדין כאשר שוקלים סיוע פיננסי פוטנציאלי. תכנון קפדני יכול לעזור למקסם את החיסכון שלך וגם את הסיוע הכספי שילדך זכאי. ולהשתנה לאורך זמן. תמיד מומלץ להתייעץ עם יועץ פיננסי או מומחה לתכנון מכללות. הם יכולים לעזור לך לנווט במורכבות זו ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור משפחתך על סמך הנסיבות הספציפיות שלך ועל הכללים והתקנות האחרונים.

לסיכום, בעוד שחשבון חיסכון בילדים עשוי להשפיע על זכאות הסיוע הכספי, ישנם אסטרטגיות למזער את השפעתו. בעזרת תכנון והדרכה מדוקדקים, אתה יכול ליצור תוכנית המספקת את עתיד ילדך תוך שמירה על הדלת פתוחה לסיוע כספי.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות