חיסכון לכל ילד

הגדרת העברות אוטומטיות לחשבון החיסכון של ילדך: מדריך שלב אחר שלב

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

הגדרת העברות אוטומטיות לחשבון החיסכון של ילדך: מדריך שלב אחר שלב

הורים בישראל, כמו בכל מקום אחר בעולם, רוצים לספק את הטוב ביותר לילדיהם. אחת הדרכים להבטיח את עתידם היא על ידי פתיחת תוכנית חיסכון מוקדם. העברות אוטומטיות יכולות להיות דרך ללא טרחה לתרום באופן קבוע לחשבון חיסכון זה. בואו נצלול כיצד תוכלו להגדיר את זה לחשבון החיסכון של ילדכם.


הבנת העברות אוטומטיות

העברות אוטומטיות הן תכונה בנקאית המאפשרת העברות כסף חוזרות מחשבון אחד למשנהו על פי לוח זמנים מראש. על ידי הגדרת העברה אוטומטית, אתה מבטיח תרומות עקביות לחשבון החיסכון של ילדך, מה שמקל על השגת יעדי החיסכון שלך.


היתרונות של העברות אוטומטיות

העברות אוטומטיות מציעות כמה יתרונות. זוהי שיטת IT-and-forget-IT, וחוסכת לך זמן ומאמץ. שיטה זו מבטיחה תרומות לחיסכון רגיל, מצמצמת את הפיתוי להוציא, ומסייעת בתקצוב ככל שההעברות הופכות לחלק צפוי בפעילויות הפיננסיות החודשיות שלך.


הגדרת העברות אוטומטיות

מרבית הבנקים הישראלים מספקים את המתקן להגדיר העברות אוטומטיות דרך פלטפורמות הבנקאות המקוונות או הניידות שלהם. להלן הצעדים הכלליים להגדרתו:

1. היכנס לפלטפורמת הבנקאות המקוונת שלך או לאפליקציה לנייד שלך.

2. נווט אל קטע 'העברות'.

3. בחר 'צור העברה חדשה' או אפשרות דומה.

4. בחר בחשבון האישי שלך כחשבון 'מתוך', וחשבון החיסכון של ילדך כחשבון 'לחשבון'.

5. הזן את הסכום שברצונך להעביר באופן קבוע.

6. בחר את תדירות ההעברה: שבועי, דו שבועי, חודשי וכו '

7. בחר את תאריך ההתחלה להעברות.

8. סקור את כל הפרטים ואז אשר את ההעברה.


התאמת העברות אוטומטיות

החיים יכולים להיות בלתי צפויים, ומצבך הכלכלי עשוי להשתנות. החדשות הטובות הן שאתה יכול בדרך כלל להתאים את סכום ההעברה, התדר, או אפילו להשהות את ההעברה האוטומטית בכל עת דרך אותה פלטפורמה בנקאית מקוונת או אפליקציה לנייד.

מחשבות סופיות

העברות אוטומטיות יכולות להיות כלי שימושי באסטרטגיית החיסכון של ילדכם, ועוזרות לכם לתרום תרומות קבועות וסדירות. על ידי ניצול תכונה זו, אתה יכול לנהל את הכספים שלך בצורה יעילה תוך הבטחת עתיד פיננסי מאובטח לילדך.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות