חיסכון לכל ילד

הבנת חוק המתנות האחידות לקטינים (UGMA): מדריך פשוט

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

הבנת חוק המתנות האחידות לקטינים (UGMA): מדריך פשוט

כהורה, אתה רוצה לתת לילדך את ההתחלה הטובה ביותר בחיים, ולעתים קרובות כרוך בתכנון פיננסי. כלי פיננסי שעשוי להיות שימושי הוא חשבון Act (UGMA) של מתנה אחידה (UGMA). אבל מה זה? במאמר זה אנו מפרקים את כל מה שאתה צריך לדעת על ה- UGMA והיתרונות הפוטנציאליים שלו לעתיד ילדך.


מהו חשבון UGMA?

חוק המתנה האחידה לקטינים (UGMA) מאפשר לקטינים להחזיק נכסים כמו ניירות ערך. מבוגר מנהל נכסים אלה בחשבון משמורת עד שהקטין יגיע לגיל הרוב, המשתנה לפי מדינה אך הוא בדרך כלל בן 18 או 21. עם חשבון UGMA, אתה יכול ליצור מתנות פיננסיות לילדך שיכולות לצמוח עם הזמן, ולהגדיר את הבסיס לביטחון הכלכלי העתידי שלהם.


חשבונות UGMA: סוגי נכסים

חשבונות UGMA הם מגוונים. הם יכולים להחזיק מגוון נכסים, כולל מניות, אגרות חוב, קרנות נאמנות ואפילו נדל""ן. בניגוד לסוגים אחרים של חשבונות משמורת, הם יכולים גם להחזיק נכסים שאינם אבטחה כמו אמנות או פריטי אספנות.


היתרונות של חשבונות UGMA


אחד היתרונות העיקריים של חשבונות UGMA הוא שהם יכולים להציע הטבות מס. בעוד שהחשבון נמצא תחת הנהלת האפוטרופוס, הרווחים ורווחי ההון מחויבים במס בשיעור המס של הילד (בדרך כלל נמוך יותר). חשבונות UGMA מספקים גם דרך פשוטה להעברת נכסים לקטינים מבלי להקים אמון מיוחד.


המגבלות והאחריות

עם זאת, חשוב להיות מודע למגבלות. ברגע שאתה מעביר נכסים לחשבון UGMA, הם מתנות בלתי חוזרות. המשמעות היא שאתה לא יכול לשנות את דעתך ולהחזיר את הנכסים. כאשר הילד מגיע לגיל הרוב, הם מקבלים שליטה על החשבון ויכולים להשתמש בנכסים כרצונם. לכן חיוני לשקול אם זו הגישה הנכונה למשפחתך.


הגדרת חשבון UGMA

ניתן להקים חשבונות UGMA ברוב המוסדות הפיננסיים. זהו תהליך פשוט יחסית, אך חשוב להשוות עמלות ושירותים בין ספקים שונים לפני קבלת החלטה.


האם חשבון UGMA מתאים לך?

חשבונות UGMA יכולים להיות דרך מצוינת להשקיע בעתיד של ילדכם, אך הם לא האפשרות היחידה. סוגים אחרים של חשבונות, כגון 529 תכניות חיסכון, מציעים יתרונות ומגבלות שונות. חשוב לקחת בחשבון את המצב הכלכלי שלך, את המטרות שלך לעתיד ילדך ולצרכי ילדך כשאתה מחליט על הגישה הטובה ביותר.


מסקנה

חשבונות UGMA הם כלי רב עוצמה לתמיכה ברווחה הכלכלית העתידית של ילדכם. הם מציעים יתרונות מס ורבגוניות בסוגי הנכסים שהם יכולים להחזיק. עם זאת, אופיים הבלתי ניתן לביטול והעברת השליטה כאשר הילד מגיע לגיל הרוב הם גורמים שיש לקחת בחשבון ברצינות. אם יש ספק, חיפוש ייעוץ מיועץ פיננסי יכול להיות מהלך נבון להבטיח שאתה מקבל את ההחלטות הטובות ביותר לצרכים הייחודיים של משפחתך.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות