חיסכון לכל ילד

אג"ח 101: מדריך פשוט לחיסכון של ילדך

4 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

אג"ח 101: מדריך פשוט לחיסכון של ילדך

כהורים, כולנו רוצים להבטיח את עתיד ילדנו, ולעתים קרובות זה כרוך בקבלת החלטות פיננסיות. האם חשבת פעם להשקיע באג""ח לחיסכון של ילדך? אם לא, מאמר זה מיועד לך. בואו נבין מה הם קשרים והאם הם יכולים להתאים היטב לתוכנית החיסכון של ילדכם.


מהם אג""ח?

אג""ח הם למעשה IOU. כשאתה קונה אגרות חוב אתה מלווה כסף למנפיק, כמו ממשלה או תאגיד. בתמורה, המנפיק מבטיח להחזיר לך את הסכום המלא בתאריך ספציפי, תאריך הפדיון של האג""ח. עד אז הם משלמים לך ריבית במרווחים קבועים. הריבית, או ""שיעור קופון"", קבועה כשאתה קונה את האג""ח.


הערעור של אגרות חוב

אז למה לשקול אג""ח לחיסכון של ילדך? אגרות חוב נתפסות לעתים קרובות כהשקעה בטוחה יותר בהשוואה למניות. למרות שהם בדרך כלל מציעים תשואות נמוכות יותר, זרם ההכנסה היציב והצפוי יכול להיות מושך, במיוחד עבור יעדים לטווח הארוך כמו חינוך ילדכם או צרכיו העתידיים.


סוגים השונים של אג""ח

ישנם סוגים שונים של אג""ח. אגרות חוב ממשלתיות הן בדרך כלל הבטוחות ביותר, בעוד שאג""ח תאגידיות נושאות סיכון רב יותר אך מציעות תשואות גבוהות יותר. ישנם גם אג""ח חיסכון, כמו אג""ח EE ו- I של ארה""ב, שתוכננו במיוחד למשקיעים אישיים קטנים יותר. אלה יכולים להיות התחלה נהדרת לחיסכון של ילדכם.


שקול את אופק הזמן

לפני שתשקיע באג""ח, קח בחשבון את אופק הזמן שלך. אם ילדכם צעיר, ייתכן שתוכלו לקחת סיכון רב יותר לתשואות שעשויות להיות גבוהות יותר. ככל שילדך מתבגר, מעבר לעבר השקעות בטוחות יותר כמו אג""ח יכול להיות מהלך חכם.


הבנת הסיכונים

בעוד שאג""ח נחשבים לבטוחים, הם אינם נטולי סיכון. אם חברה תפשט רגל, למשל, יתכן שהיא לא תחזיר את אגרות החוב שלה. יש גם סיכון ריבית: אם התעריפים עולים, מחיר האג""ח הקיימים יורד. עם זאת, אם אתה מחזיק באג""ח עד לפדיון, תקבל את ההשקעה הראשונית שלך, אלא אם כן המנפיק ברירת מחדל.


כיצד לקנות אג""ח

ניתן לרכוש אגרות חוב

אג""ח דרך חשבון תיווך או ישירות מהמנפיק. לאג""ח חיסכון, אתה יכול גם לקנות אותם באופן מקוון מאתר האוצר האמריקני. זכור תמיד לבצע את המחקר שלך לפני שאתה רוכש אג""ח.


חיפוש ייעוץ מקצועי

אם אינך בטוח לגבי השקעה באג""ח, שקול לחפש ייעוץ מיועץ פיננסי. הם יכולים לעזור להעריך את מצבך, להסביר את הסיכונים ולהנחות אותך לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לעתיד ילדך.


מסקנה

לסיכום, לסיכום, אג""ח יכולות להיות מרכיב חשוב בתוכנית החיסכון של ילדך בגלל בטיחותם היחסית והתשואות היציבות שלהם. כמו כל השקעה, חיוני להבין כיצד הם עובדים ואת הסיכונים הכרוכים בכך. אם הם הבחירה הנכונה תלויה במצב הפיננסי שלך, בסובלנות הסיכון ובציר הזמן של ההשקעה. בעזרת תכנון מדוקדק, אתה יכול להשתמש באג""ח כדי לעזור להבטיח את העתיד הכלכלי של ילדך.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות