חיסכון לכל ילד

העברת כסף לשגשוג עתידי: העברת כספים לחשבון החיסכון של ילדך

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

העברת כסף לשגשוג עתידי: העברת כספים לחשבון החיסכון של ילדך

כהורים אחראיים, אחד ההרגלים הכספיים הטובים ביותר שאנו יכולים לפתח הוא להפריש כסף באופן קבוע לעתיד ילדינו. לעתים קרובות זה לוקח צורה של חשבון החיסכון של הילד. אבל שאלה נפוצה אחת שצצה היא, ""האם אוכל להעביר כסף מחשבוני לחשבון החיסכון של הילד שלי?"" התשובה הפשוטה היא, כן! אבל איך נלך? בואו נתעמק יותר.


פתיחת חשבון החיסכון של הילד

ראשית, ראשית, עליך להגדיר חשבון חיסכון לילדך. מרבית הבנקים הישראלים מציעים אפשרויות לחשבונות חיסכון בילדים שיכולים להיפתח על ידי הורים או אפוטרופוסים. ברגע שהחשבון פתוח, הוא בדרך כלל מקושר לחשבון הראשי של ההורה, מה שמקל על העברת הכספים בין השניים.


כיצד להעביר כספים

העברת כספים מחשבונך לחשבון החיסכון של ילדך יכולה להיעשות בכמה צעדים פשוטים. צעדים אלה עשויים להשתנות מעט בין בנקים שונים, אך התהליך הבסיסי נשאר זהה:

<אול>

  • היכנס לחשבון הבנקאות המקוון שלך או לאפליקציית הבנקאות הסלולרית שלך.
  • נווט אל ""קרנות העברה"" או קטע דומה.
  • בחר את חשבונך כחשבון ""מתוך"" וחשבון ילדך כחשבון ""ל-"".
  • הזן את הסכום שברצונך להעביר.
  • אשר את ההעברה.
  • ושם יש לך את זה! הכספים שהועברו אמורים להופיע בחשבון של ילדך באופן מיידי או תוך מספר ימי עסקים, תלוי בזמן העיבוד של הבנק.


    הגדרת העברות אוטומטיות

    דרך אחת נהדרת להבטיח חיסכון עקבי לעתיד ילדכם היא להקים העברות אוטומטיות. המשמעות היא שסכום כסף שנקבע מראש מועבר אוטומטית מחשבונך לחשבון החיסכון של ילדך בלוח הזמנים הרגיל, כמו חודשי או דו-שבועי. זו דרך פנטסטית ""להגדיר את זה ולשכוח את זה"", להבטיח צמיחה קבועה של החיסכון של ילדך מבלי לדרוש ממך לזכור להעביר העברות ידנית.


    שיקולים בעת העברת כספים

    בזמן העברת כסף לחשבון החיסכון של ילדך היא צעד נפלא לקראת הבטחת עתידם, חיוני לשקול את הבריאות הכלכלית שלך. וודא שהכסף שאתה מעביר לא מתרוקן את קרן החירום שלך או פוגע ביכולת שלך לעמוד בהתחייבויות הכספיות שלך.


    מסקנה

    השקעה בעתיד ילדך היא אחת המתנות המשמעותיות ביותר שאתה יכול לתת להן. על ידי העברת כספים באופן קבוע לחשבון החיסכון שלהם, אתה לא רק מספק להם רשת ביטחון פיננסית, אלא שאתה גם מלמד אותם שיעורים יקרי ערך בנושא חיסכון ואחריות פיננסית. זכרו, כל שקל סופר, ועם הזמן, התרומות הרגילות הללו יכולות לצמוח לביצת קן משמעותית לעתיד ילדכם.

    כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

    הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
    עזר מאוד!לצערי פחות