חיסכון לכל ילד

הגבירו את העתיד הכלכלי של ילדכם עם רוט IRA

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

הגבירו את העתיד הכלכלי של ילדכם עם רוט IRA

כהורים, טבעי לדאוג לעתיד ילדינו וכיצד נוכל לתמוך בהם בצורה הטובה ביותר. כלי חזק אחד שאנו יכולים למנף למטרה זו הוא חשבון פרישה פרטני של רוט (IRA) לילד. אתה יכול לשאול, ""האם IRA לא לפרישה?"" כן, אבל בואו נחשף את היתרונות הייחודיים שהוא יכול להציע לילדכם.


הבנת הרוט IRA

רוט IRA הוא חשבון חיסכון המועמד למס המאפשר לך לתרום הכנסה לאחר מס. ההטבה העיקרית היא שכל הרווח בחשבון גדל ללא מס, והמשיכות בפנסיה הן גם פטורות ממס. אז איך זה מועיל לילד?


הכנסה מרוויחה: התנאי המוקדם

ראשית, ילדכם בוודאי הרוויח הכנסה כדי לתרום ל- IRA של רוט. זה יכול להגיע ממשרות חלקיות, שמרטפות, כיסוח מדשאות או כל עבודה אחרת המניעה הכנסה לגיטימית. מתנות, קצבאות והכנסות השקעה אינן נחשבות.


צמיחה מורכבת לטווח הארוך

היתרון העיקרי בהתחלת IRA של רוט לילדכם טמון בקסם של צמיחה מורכבת. ככל שהכסף שלך צריך לצמוח יותר, כך הוא יכול להתרכב יותר. על ידי החל מגיל צעיר, ילדכם יכול לצבור כמות משמעותית על ידי פרישה.


גמישות במשיכות

בעוד ש- IRAs רוט מיועדים לפרישה, הם מציעים גמישות נסיגה שיכולה להועיל לילדכם. ניתן למשוך את התרומות (אך לא רווחים) ללא מס ועונשין בכל עת, מה שיכול לסייע במימון הוצאות חינוך או רכישה ביתית ראשונה.


אחריות פיננסית

קיום IRA של רוט יכול לשמש גם ככלי חשוב ללמד את ילדכם על חיסכון, השקעה ותכנון לעתיד. זוהי דרך מעשית להנחיל אחריות פיננסית וכישורי ניהול כספים בגיל צעיר.


הכנסות פרישה פטורות מס

זכור, ברוט IRA, המשיכות בפרישה הן פטורות ממס. המשמעות היא שילדך יכול לקבל זרם של הכנסה פטורה ממס בפנסיה, ולספק להם יציבות פיננסית בשנות הזהב שלהם.


יצירת IRA של רוט לילדך

כדי לפתוח IRA של רוט לילדך, בדרך כלל תיצור חשבון משמורת. כאפוטרופוס, תנהל את החשבון עד שילדך יגיע לגיל הרוב, בדרך כלל 18 או 21 תלוי במדינה.


מסקנה

הקמת IRA של רוט לילדך יכולה להיות החלטה נבונה הסוללת את הדרך לעתיד פיננסי בהיר. זה יכול לספק להם התחלה ראשונה בחיסכון בפרישה, להציע גמישות לחינוך או לרכישה ביתית וללמד אותם כישורי ניהול כספים יקרי ערך. זכרו, המצב הכלכלי של כל משפחה הוא ייחודי, כך שתמיד כדאי להתייעץ עם יועץ פיננסי או איש מקצוע ממסים לפני נקיטת פעולה.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות