חיסכון לכל ילד

אסטרטגיות כדי לחסוך יותר לעתיד ילדכם

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

אסטרטגיות כדי לחסוך יותר לעתיד ילדכם

חסכון לעתיד ילדכם הוא אחת ההשקעות החשובות ביותר שתוכלו לבצע. בין אם זה לחינוך, לבית ראשון או להפעלת ראש כלכלית בחיי המבוגרים, הנה כמה אסטרטגיות שיעזרו לכם לחסוך בצורה יעילה יותר.


התחל מוקדם

ככל שתתחיל לחסוך מוקדם יותר, כך ייטב. הודות לכוח של עניין מורכב, אפילו תרומות קטנות יכולות להסתכם לאורך זמן. התחלה מוקדמת מספקת גם גמישות רבה יותר ומאפשרת עליות וירידות פוטנציאליות של תשואות השקעה.


הגדר חיסכון אוטומטי

אוטומציה של החיסכון שלך מוציאה את קבלת ההחלטות מהמשוואה. אתה יכול לארגן כדי להעביר סכום מסוים מחשבון הבדיקה שלך לחשבון החיסכון של ילדך בכל חודש. זו אסטרטגיה ""הגדר את זה ושכחה את זה"" שמבטיחה חיסכון רגיל.


בחר את חשבון החיסכון הנכון

חפש חשבון חיסכון המציע ריבית גבוהה ועמלות נמוכות. בנקים מסוימים מציעים חשבונות חיסכון מיוחדים לילדים עם ריביות תחרותיות. הקפד להבין את התנאים וההגבלות של חשבונות אלה.


השקיעו בפנסיה של ילד

אמנם נראה שזה נראה מוקדם לחשוב על הפרישה של ילדך, אך התחלת פנסיה יכולה להיות דרך חסכונית במס לחסוך. במדינות מסוימות הממשלה אפילו תתרום לקרן.


שמור נפילות

אם ילדכם מקבל כסף בימי הולדת או בחגים, שקול להכניס חלק או את כל זה לחיסכון שלהם. הדבר נכון גם לגבי נפילות בלתי צפויות שתוכלו לקבל. זה אולי לא נראה כמו הרבה, אבל כל קצת עוזר.


קחו בחשבון ISA או אמון ג'וניור

במדינות מסוימות אתה יכול לפתוח חשבון חיסכון בודד זוטר (ISA) או אמון לילדך. חשבונות אלה מציעים לעתים קרובות הטבות מס ותשואות פוטנציאליות גבוהות יותר מחשבונות חיסכון רגילים, אך יש להם גם הגבלות על משיכות.


תוכניות חיסכון בחינוך

אם חינוך הוא חלק משמעותי ממטרות החיסכון שלך, שקול תוכניות חיסכון בחינוך כמו תוכנית 529 או חשבון חיסכון בחינוך (ESA). חשבונות אלה מציעים יתרונות מס אך מיועדים להוצאות חינוכיות.


לערב את ילדך

ללמד את ילדכם על חיסכון בכסף יכול להיות מצב win-win. לא רק שזה יכול לעזור להם לפתח בסיס פיננסי חזק, אלא שהתלהבותם יכולה גם להניע אותך לחסוך יותר. התחל עם בנק פיגי, ואז בוגר חשבון חיסכון כשהוא מבוגר.


סקור והתאם באופן קבוע

כמו בכל תוכנית פיננסית, חשוב לבדוק ולהתאים את אסטרטגיית החיסכון שלך באופן קבוע. ככל שההכנסות שלך, ההוצאות והצרכים של ילדך משתנים, התוכנית שלך צריכה להסתגל בהתאם.


מסקנה

חסכון לעתיד ילדך אולי נראה מפחיד, אך עם אסטרטגיות אלה זה יכול להיות תהליך ניתן לניהול ומתגמל. זכרו, כל קצת נחשב והזמן הטוב ביותר להתחיל הוא עכשיו. חיסכון שמח!

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות