חיסכון לכל ילד

האם הילד שלי יכול למשוך כסף מחשבון החיסכון שלו?

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

האם הילד שלי יכול למשוך כסף מחשבון החיסכון שלו?

אם הגדרת חשבון חיסכון לילדך, יתכן שאתה תוהה לגבי הכללים והתקנות סביב משיכות. אחרי הכל, חלק עיקרי מלמד ילדים על אחריות פיננסית כרוך בהבנת האיזון בין חיסכון להוצאות. בואו נצלול פנימה.

סוג החשבון חשוב

אם ילדך יכול למשוך כסף מחשבון החיסכון שלהם או לא, תלוי במידה רבה בסוג החשבון. לחשבונות שונים יש כללים שונים, וכללים אלה יכולים להשתנות ממוסד פיננסי אחד למשנהו. בדוק תמיד עם הבנק או איחוד האשראי שלך כדי להיות בטוחים.

חשבונות משמורת

סוג אחד משותף של חשבון החיסכון של הילד הוא חשבון משמורת, כגון חוק UGMA (מתנות אחידות לקטינים) או חשבונות UTMA (העברות אחידות לקטינים). בחשבונות אלה יש לך, כאפוטרופוס, שליטה על החשבון עד שהילד יגיע לגיל הרוב (בדרך כלל בין 18 ל -21, תלוי במדינה). המשמעות היא שבאופן טכני, רק אתה יכול לאשר משיכות. עם זאת, יש מלכוד: ברגע שהכסף נמצא בחשבון, הוא באופן בלתי הפיך של הילד. יש להשתמש בכל משיכה לטובת הילד.

חשבונות משותפים

סוג אחר של חשבון חיסכון של ילד הוא חשבון משותף. בסוג זה של חשבון, גם להורה וגם לילד יש גישה. עם זאת, הכללים לגבי מי יכול למשוך כסף ומתי יכולים להשתנות. כמה חשבונות משותפים יאפשרו לילד לבצע משיכות ללא אישור של הורה, בעוד שאחרים ידרשו זאת. שוב, חשוב לבדוק את הבנק או איחוד האשראי שלך.

חשבונות חיסכון לילדים

כמה בנקים ואיגודי אשראי מציעים חשבונות חיסכון מיוחדים המיועדים במיוחד לילדים. לעתים קרובות אלה מגיעים עם מגבלות רבות יותר על משיכות כדי לעודד חיסכון. לדוגמה, הם עשויים לאפשר רק מספר מסוים של משיכות בחודש או לדרוש אישור של הורה למשיכות על סכום מסוים. יתכן שיש להם גם תכונות חינוכיות, כמו מעקב אחר יעדי חיסכון.

הוראת אחריות פיננסית

ללא קשר לסוג החשבון, חשוב להשתמש בו ככלי כדי ללמד את ילדכם על אחריות פיננסית. שוחח עם ילדך על מטרת החיסכון ועל חשיבות החשיבה בעיון לפני ביצוע נסיגה. זכרו, המטרה היא לא רק לבנות ביצת קן לילדכם, אלא גם לעזור להם לפתח הרגלי כסף טובים שיימשכו חיים שלמים.

בסיכום

ברוב המקרים, בין אם ילד יכול למשוך כסף מחשבון החיסכון שלו תלוי בסוג החשבון ובכללים הספציפיים של הבנק או איחוד האשראי. עם זאת, לא משנה סוג החשבון, זו הזדמנות מצוינת ללמד את ילדכם על חיסכון, בילוי בחוכמה ועל אחריות פיננסית כוללת.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות