חיסכון לכל ילד

ביטול נעילת הכוח של חוק העברות אחידות לקטינים (UTMA): מדריך למתחילים

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

ביטול נעילת הכוח של חוק העברות אחידות לקטינים (UTMA): מדריך למתחילים

כהורה, טבעי לרצות להבטיח את עתיד ילדך כלכלית. אפשרות אחת להשגת מטרה זו היא על ידי שימוש בחשבון חוק העברות אחיד לקטינים (UTMA). אבל מה זה אומר, ואיך זה עובד? במדריך ידידותי זה, נחקור את הפרטים הקטנים של חשבונות UTMA וכיצד הם יכולים להועיל לעתיד הכלכלי של ילדכם.


מהו חשבון UTMA?

חוק ההעברות לקטינים (UTMA) הוא חוק בארצות הברית המאפשר לקטין לקבל מתנות, כמו כסף, נדל""ן ואמנות, ללא צורך באפוטרופוס או נאמן לנהל מתנות אלה ו מבוגר מנהל את הנכסים הללו בחשבון משמורת עד שהקטין יגיע לגיל המוגדר על פי חוק המדינה, בדרך כלל בין 18 ל -25.


מה אתה יכול להכניס לחשבון UTMA?

חשבונות UTMA מציעים גמישות רבה יותר בסוג הנכסים שהם יכולים להחזיק בהשוואה לחשבונות UGMA (מתנות אחידות לקטינים). מלבד ניירות ערך פיננסיים כמו מניות, אגרות חוב וקרנות נאמנות, חשבונות UTMA יכולים גם להחזיק נכסי נכסים כמו נדל""ן וחפצים אישיים כמו יצירות אמנות או פריטי אספנות. זה הופך את חשבונות UTMA לכלי רב -תכליתי להעברת מגוון נכסים רחב יותר לילדך.


מה היתרונות של חשבונות UTMA?

היתרון העיקרי של חשבון UTMA טמון ביתרונות המס שלו. ההכנסה שנוצרו מהנכסים בחשבון מחויבת במס בשיעור המס של הילד, שהוא בדרך כלל נמוך מההורים. בנוסף, העברת נכסים לחשבון UTMA יכולה להפחית את העיזבון החייב שלך, ולצמצם את מיסי העיזבון במורד הקו.


מהן המגבלות של חשבונות UTMA?

עם זאת, חשוב להיות מודע לכך שלחשבונות UTMA יש את המגבלות שלהם. כל מתנות שנעשות לחשבון אינן ניתנות לביטול והופכות לרכוש הילד. כמו כן, כאשר הילד מגיע לגיל הרוב, הם מקבלים שליטה מלאה על החשבון. גורמים אלה מדגישים את חשיבות השיקול הקפדני ואולי מבקשים ייעוץ פיננסי לפני פתיחת חשבון UTMA.


הגדרת חשבון UTMA

מרבית המוסדות הפיננסיים וחברות התיווך מציעות חשבונות UTMA. זהו תהליך פשוט להגדרת חשבון, אך הקפד להשוות עמלות, שירותים וריבית במוסדות שונים לפני שבחרת אחת.


האם חשבון UTMA מתאים לילדך?

חשבונות UTMA יכולים להיות כלי רכב מצוין להבטחת העתיד הכלכלי של ילדכם, אך הם אינם מתאימים לכולם. חשבונות אחרים, כמו תוכנית 529 או Coverdell ESA, מציעים יתרונות שונים, כמו שתוכננו באופן ספציפי בעלויות חינוך. בסופו של דבר, מדובר בבחירת מה הכי טוב למצב הכלכלי של משפחתך ולצרכים העתידיים של ילדך.


עטיפה

חשבונות UTMA יכולים להיות כלי רב עוצמה בארסנל התכנון הפיננסי שלך. הם מציעים יתרונות מס וגמישות בסוגי הנכסים שהם יכולים להחזיק. עם זאת, האופי הבלתי ניתן לביטול של המתנות והעברת השליטה לילד בגיל הרוב הם שיקולים חשובים. אם יש ספק, תמיד חכם לחפש את עצתו של יועץ פיננסי שיעזור לך לנווט במים אלה.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות