חיסכון לכל ילד

תכנון לעתיד ילדך: חסכון בתשלום מקדמה

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

תכנון לעתיד ילדך: חסכון בתשלום מקדמה

כהורה, אחת המתנות הגדולות ביותר שאתה יכול לתת לילדך היא התחלה ראשית בחיים. חסכון במקדמה של הבית הראשון שלהם הוא דרך עוצמתית לעשות בדיוק את זה. אם אתה תוהה איך להתחיל או אילו צעדים אתה צריך לנקוט, אתה במקום הנכון!


מדוע לחסוך בתשלום הבית של ילדך?

חסכון למקדמה בית יכול להיות אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני צעירים. עלויות השכרה גבוהות והלוואות סטודנטים יכולות להקשות עליהם לחסוך. על ידי התחלה מוקדמת, אתה יכול לעזור לילדך להיות בעל בית ללא הנטל הכספי הכבד.


התחל מוקדם ושמור באופן קבוע

המפתח לחיסכון בכמות גדולה הוא להתחיל מוקדם. ככל שתתחיל מוקדם יותר, כך תצטרך לחסוך כל חודש כדי להגיע למטרה שלך. הקמת הרגל חיסכון חודשי יכולה להפוך את התהליך לניהול ופחות מפחיד.


פתח חשבון חיסכון ייעודי

צור חשבון חיסכון ייעודי למטרה זו. זה מקל על התקדמות המעקב ומונע ממך לבזבז בטעות את הכספים על דברים אחרים. בדוק עם הבנק שלך לגבי הגדרת העברה אוטומטית לחשבון זה בכל חודש.


שקול חשבון חיסכון בעל תשואה גבוהה או CD

חשבון חיסכון רגיל מציע בטיחות, אך הריבית בדרך כלל נמוכה. חשבונות חיסכון בתשואה גבוהה או תעודות פיקדון (CDS) עשויים להציע ריביות גבוהות יותר. זכור כי תקליטורים בדרך כלל מחייבים אותך להשאיר את כספך ללא מגע לתקופה מוגדרת כדי להרוויח את המחירים הטובים ביותר.


השקיעו באגרות חוב או מניות

אם ילדכם עדיין צעיר ויש לכם אופק זמן רב, שקלו להשקיע באג""ח או במניות. יש להם סיכון גבוה יותר בהשוואה לחשבונות חיסכון אך יכולים לספק תשואות גבוהות יותר. רצוי להתייעץ עם יועץ פיננסי לפני השקעה.


השתמש בתוכנית 529 להוצאות דיור

במדינות רבות, תוכנית 529 אינה מיועדת רק להוצאות חינוך. תלוי איפה אתה גר, ייתכן שתוכל גם לסגת לסכום מסוים לרכישת בית לראשונה ללא עונשים. זו יכולה להיות דרך המועילה למס לחסוך לבית של ילדך.


מתנה לילדך כסף

אם אתה מסוגל, אתה יכול לתת לילדך כסף במתנה. שימו לב שייתכן שיש גבול לכמה שתוכלו למתנה בכל שנה מבלי להיפטר מס מתנה. התייעץ עם יועץ מס כדי להבין את ההשלכות.


מסקנה

חסכון עבור מקדמת בית ילדכם הוא משימה משמעותית, אך עם תכנון מוקדם, חיסכון רגיל ואסטרטגיות חכמות, זה בהחלט ניתן להשיג. זכרו, המצב של כל משפחה הוא ייחודי, ותמיד חכם לפנות לייעוץ מאיש מקצוע פיננסי בעת קבלת החלטות פיננסיות חשובות.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות