חיסכון לכל ילד

הבנת היסודות של חשבון משמורת

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

הבנת היסודות של חשבון משמורת

בעת תכנון לעתיד ילדכם, יתכן שנתקלתם במונח 'חשבון משמורת'. אם אתה תוהה מה זה ואיך זה יכול להועיל לעתיד הכלכלי של ילדך, מדריך זה הוא בשבילך. בואו נשבר את זה בצורה קלה להבנה.


מהו חשבון משמורת?

חשבון משמורת הוא חשבון חיסכון או השקעה שמבוגר (האפוטרופוס) פותח ומנהל מטעם קטין (הנהנה). סוג זה של חשבון מאפשר לך להשקיע בעתיד של ילדך על ידי תרומות שיכולות לצמוח לאורך זמן.


סוגי חשבונות משמורת

ישנם שני סוגים עיקריים של חשבונות משמורת, המכונה UGMA (חוק מתנה אחידה לקטינים) וחשבונות UTMA (העברה אחידה לחוק קטינים). ההבדל ביניהם טמון בעיקר בסוגי הנכסים שהם יכולים להחזיק. חשבונות UGMA מוגבלים בדרך כלל למזומנים, מניות, אגרות חוב, קרנות נאמנות ופוליסות ביטוח, ואילו חשבונות UTMA יכולים לכלול גם נכסים ונכסים אחרים.


כיצד עובד חשבון משמורת?

אתה, כאפוטרופוס, מנהל את החשבון עד שילדך יגיע לגיל הרוב, שהוא בדרך כלל 18 או 21, תלוי בחוקים המקומיים שלך. אתה יכול לבצע פיקדונות, לבחור השקעות ולמשוך כספים לטובת הילד. אך זכרו, כל התרומות שהועברו לחשבון משמורת אינן ניתנות לביטול. לאחר ביצוע פיקדון, הוא שייך לילד, ולא ניתן לקחת אותו בחזרה.


הטבות של חשבון משמורת

אחד היתרונות העיקריים של חשבון משמורת הוא הפוטנציאל של הנכסים לצמוח עם הזמן. מכיוון שחשבונות אלה יכולים להחזיק מגוון רחב של השקעות, יש להם פוטנציאל להרוויח יותר מחשבונות חיסכון מסורתיים. יתרון נוסף הוא יתרון המס. בעוד שהכסף בחשבון כפוף למס, הוא בדרך כלל ממוס על שיעור הילד, שהוא בדרך כלל נמוך משיעור ההורים.


חסרונות פוטנציאליים

יש כמה דברים שצריך להיות מודעים אליהם כאשר שוקלים חשבון משמורת. ראשית, הכסף בחשבון נחשב לנכס של הילד. זה יכול להשפיע על זכאותם לסיוע כספי כאשר הגיע הזמן לקולג '. שנית, כאשר הילד מגיע לגיל הרוב, הם מקבלים שליטה מלאה בחשבון. הם יכולים להשתמש בכסף לכל מה שהם רוצים, ואתה, כאפוטרופוס, לא יכול למנוע זאת.


האם חשבון משמורת מתאים לך?

ההחלטה אם חשבון משמורת מתאים לילדך תלוי בנסיבות וביעדים האישיים שלך. זו דרך מצוינת לחסוך ולהשקיע בעתיד ילדכם, אך זו גם התחייבות משמעותית מכיוון שהקרנות הופכות לרכושו של הילד. כמו בכל החלטה פיננסית, מומלץ להתייעץ עם יועץ פיננסי כדי להבין את ההשלכות המלאות.


מסקנה

יצירת עתיד פיננסי מאובטח לילדך היא מטרה חשובה. חשבון משמורת יכול להיות כלי מועיל להשגת מטרה זו, ומציע פוטנציאל צמיחה וגם יתרונות מס. אבל יש לו גם חסרונות. הבנת הפרטים הקטנים של חשבון משמורת יכולה לעזור לך לקבל החלטה מושכלת אם זו הבחירה הנכונה עבור משפחתך.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות