חיסכון לכל ילד

כמה כסף הייתי צריך לחסוך לילד שלי עד שהם 18?

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

כמה כסף הייתי צריך לחסוך לילד שלי עד שהם 18?

כשמדובר בחיסכון בעתיד ילדך, הסכום ""הנכון"" יכול לעתים קרובות להרגיש חמקמק. אתה רוצה להכין אותם להצלחה מבלי לפגוע ביציבות הפיננסית שלך. אז כמה עליכם לכוון לחסוך עד שהם יגיעו 18? בואו נדון.


זה תלוי ביעדים שלך

הסכום ""הנכון"" כדי לחסוך במידה רבה תלוי ביעדים הספציפיים שלך. האם אתה חוסך לחינוך שלהם? האם אתה רוצה לתת להם התחלה ראשונה על מקדמה עבור בית? לחלופין, האם אתה שואף לספק להם ביצת קן להשקעות עתידיות? כל אחת מהיעדים הללו עשויה לדרוש אסטרטגיית חיסכון וסכום שונה.


עלויות השכלה גבוהה

אם אתה חוסך להשכלה גבוהה, שקול את עלויות הלימוד הממוצעות באזורך או בחו""ל, אם אתה רואה אותם לומדים מעבר לים. אל תשכח לתת דין וחשבון על הוצאות מחיה, ספרים וצרכים אחרים. השכלה גבוהה יכולה להיות הוצאה משמעותית, ולכן התחלה לחסוך מוקדם יכולה לעשות את ההבדל הגדול.


הוצאות מחיה והתחלת חיי מבוגרים

אם מטרתך היא לעזור לילדך עם הוצאות מחיה או לספק בסיס פיננסי איתן בזמן שהם מתחילים את חייהם הבוגרים, שקול את יוקר המחיה במיקום שלך או איפה שילדך עשוי לרצות להתגורר. זה יכול לכלול שכר דירה, מצרכים, הובלה ועלויות יומיומיות אחרות.


חשוב על אינפלציה

זכור, יוקר המחיה והחינוך ככל הנראה יגדלו עם הזמן בגלל האינפלציה. נסה להגיש את זה למטרת החיסכון שלך כדי להבטיח שאתה לא מעריך עלויות עתידיות.


שקול את מצבך הכלכלי

חיוני לאזן בין הצרכים העתידיים של ילדך עם האחריות הכספית הנוכחית שלך. אמנם חשוב לחסוך לילדכם, אך זה לא אמור לבוא על חשבון חיסכון הפרישה שלכם או להוביל לחובות מיותרים.


השתמש בתוכניות חיסכון

שקול להגדיר תוכנית חיסכון ייעודית לילדך. זה יכול להיות חשבון חיסכון פשוט, פיקדון קבוע או אפילו תיק השקעות ייעודי. תוכניות מסוימות מיועדות באופן ספציפי להוצאות חינוך עתידיות, כך גם המחקר שלך כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר למשפחתך.


פנה לייעוץ מקצועי

בהתחשב במורכבות של נושא זה, ייתכן שיהיה מועיל להתייעץ עם יועץ פיננסי. הם יכולים לספק ייעוץ בהתאמה אישית על סמך הכנסותיך, ההוצאות, היעדים הפיננסיים וסובלנות הסיכון שלך.


מסקנה

בסופו של דבר, הסכום שעליכם לחסוך לילדכם עד שהם תלויים במגוון גורמים, כולל היעדים הפיננסיים שלכם עבורם, העלויות המשוערות של יעדים אלה ובמצב הפיננסי הנוכחי שלכם. עם תכנון מוקדם, תרומות רגילות, וייתכן שעזרת יועץ פיננסי, אתה יכול ליצור תוכנית פיננסית שמתאימה לצרכים של משפחתך.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות