חיסכון לכל ילד

מה קורה לחשבון החיסכון של הילד שלי כשהם מלאים 18?

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

מה קורה לחשבון החיסכון של הילד שלי כשהם מלאים 18?

ילדך בן 18 הוא אבן דרך משמעותית, לא רק רגשית, אלא גם כלכלית. אבל מה בדיוק קורה לחשבון החיסכון שלהם כשהם מגיעים לגיל? בואו נחקור את הנושא החשוב הזה.


מעבר בעלות מלאה

במקרים רבים, כאשר ילדכם בן 18, הם יקבלו שליטה מלאה על חשבון החיסכון שלהם. המשמעות היא שהם יכולים לקבל פיקדונות, משיכות והחלטות אחרות ללא הסכמתך. מעבר זה יכול להיות צעד רב עוצמה בקידום עצמאות ואחריות פיננסית.


ממספר לחשבונות בודדים

אם הגדרת חשבון משמורת לילדך, כגון אוגמה (מתנות אחידות לקטינים) או UTMA (חוק העברות אחידות לקטינים), החשבון שלך יסתיים בדרך כלל כאשר ילדכם יגיע לגיל של רוֹב. גיל זה יכול להיות 18 או 21, תלוי במיקום שלך. לאחר סיום המשמורת, החשבון הופך לחשבון אינדיבידואלי על שם הילד. כדאי להתחיל להכין את ילדכם למעבר זה מראש.


חשבונות משותפים

אם אתה וילדך חולקים חשבון משותף, ייתכן שמגודל 18 לא ישנה באופן משמעותי את מצב החשבון. לשני הצדדים עדיין תהיה גישה ושליטה על החשבון. עם זאת, זה יכול להיות זמן טוב לשקול מחדש את ההסדר ולחשוב על מעבר לחשבונות נפרדים, תלוי בנסיבות האישיות שלך ולבגרות הכספית של ילדך.


חשבונות החיסכון של הילד

לחשבונות חיסכון שתוכננו במיוחד לילדים, הכללים יכולים להשתנות בהתאם לבנק או באיגוד האשראי. חלקם עשויים להמיר את החשבון באופן אוטומטי לחשבון חיסכון רגיל למבוגרים ברגע שילדך יגיע 18, בעוד שאחרים עשויים לדרוש ממך או לילדך להתחיל את המעבר. תמיד כדאי לבדוק עם הבנק שלך לגבי המדיניות הספציפית שלהם.


הוראת אחריות פיננסית

כילד שלך מגיע לגיל, חיוני לנצל הזדמנות זו להקנות חוכמה פיננסית יקרת ערך. עודדו אותם להמשיך ולחסוך ולחנך אותם בניהול חשבון חיסכון למבוגרים באחריות. להנחות אותם על השלכות הריבית, מגבלות המשיכה, דמי חשבון וחשיבות החיסכון במקרי חירום.


לסיכום

כאשר ילדכם מלא 18, המעבר יכול להגיע עם מספר שינויים בחשבון החיסכון שלהם, תלוי בסוג החשבון שהם מחזיקים. וודא שאתה מכיר את כללי המוסד הפיננסי שלך והשתמש בהזדמנות זו כדי להעניק שיעורים חשובים לגבי אחריות פיננסית. ההרגלים שהם יוצרים כעת ישמשו אותם היטב לבגרותם.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות