חיסכון לכל ילד

האם אתה יכול לחסוך לפרישת ילדך?

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

האם אתה יכול לחסוך לפרישת ילדך?

חסכון לעתיד ילדך הוא דאגה נפוצה עבור הורים רבים, אך האם חשבת פעם לחסוך לפרישתם? כן, קראת נכון – הפרישה שלהם! אם המחשבה הזו נראית קצת מופרכת, היצמדו סביב. נדון כיצד תוכלו להתחיל לבנות ביצת קן לשנות הזהב של ילדכם.

האם ניתן להתחיל לחסוך לפרישת ילדכם?

התשובה היא, כן, זה בהחלט אפשרי וגם זו יכולה להיות החלטה נבונה. על ידי התחלתו לחסוך מוקדם, תוכלו לנצל את העניין המורכב, ולתת לילדכם סכום משמעותי עד שהם פורשים. לא לפתוח ישירות חשבון פרישה לילד ברוב המדינות, אתה בהחלט יכול להנחות אותם לעשות זאת כאשר הם מתחילים להרוויח כסף. המפתח לפתיחת חשבון פרישה לקטין, כמו IRA Roth (חשבון פרישה פרטני), הוא שהילד צריך להיות בעל הכנסה. זה יכול להיות ממשרה חלקית, שמרטפות או מכל יצירה לגיטימית אחרת. חשוב לציין כי מתנות או קצבאות אינן נחשבות כהכנסה שנצברה. ו תרומות ל- IRA של רוט נעשות עם דולר לאחר מס, כלומר ילדכם לא יקבל ניכוי מס לתרומות. עם זאת, כל הצמיחה בחשבון היא פטורה ממס וכך גם משיכות שנעשו במהלך הפרישה. יתרון מס זה לטווח הארוך יכול לגרום לחיסכון משמעותי במהלך שנים רבות. זה גם מלמד את ילדכם על הערך של חסכון והשקעה מגיל צעיר.

מה אם הילד שלי לא היה הכנסה הרווחת?

אם ילדכם לא הרוויח הכנסה, עדיין ישנן דרכים בהן תוכלו לעזור להם לחסוך לפרישה. אתה יכול לשקול להקים חשבון משמורת או אמון ולהשקיע בשמם. כאשר הם מתחילים להרוויח הכנסה, אתה יכול להדריך אותם להעביר את הכספים האלה לחשבון פרישה.

החל מוקדם הוא המפתח

אם אתה חוסך לחינוך המכללה של ילדך, הראשון שלהם בית, או פרישתם, המפתח הוא להתחיל מוקדם. הודות לכוח של ריבית מורכבת, אפילו תרומות קטנות שתועברו היום יכולות לצמוח לסכומים משמעותיים לאורך השנים.

התייעץ עם יועץ פיננסי

תוך התחלת תוכנית חיסכון לפרישה לילדך יכול להיות רעיון פנטסטי, תמיד מומלץ להתייעץ עם יועץ פיננסי. הם יכולים לעזור לך להבין את הכללים ולהדריך אותך ביצירת אסטרטגיית חיסכון המותאמת לנסיבות ולמטרות הייחודיות של משפחתך.

לסיכום, כן, אתה יכול להתחיל לחסוך לפרישת ילדך! על ידי התחלת מוקדם וקבלת החלטות מושכלות, אתה יכול להגדיר את ילדך לדרך לביטחון כלכלי בשנותיהם המאוחרות יותר.

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות