חיסכון לכל ילד

האם קרובי משפחה או חברים אחרים יכולים לתרום לחשבון החיסכון של הילד?

3 דקות קריאה

17 ביולי 2023

כתבה זו תורגמה מהשפה האנגלית

האם קרובי משפחה או חברים אחרים יכולים לתרום לחשבון החיסכון של הילד?

כהורה, חלומותיך לרוב כוללים יצירת עתיד בטוח לילדך. אבל מה אם אחרים גם רוצים לתרום לחלום הזה? האם קרובי משפחה או חברים יכולים להוסיף לחשבון החיסכון של ילדך? התשובה היא כן מהדהד, וזו יכולה להיות דרך נהדרת להעניק לחיסכון של ילדכם דחיפה משמעותית. בואו נצלול כיצד ניתן לעשות זאת.

היסודות של חשבונות חיסכון בילדים

לפני שנתעמק בפרטים, חשוב להבין מהו חשבון חיסכון בילדים. חשבונות אלה, המכונה לעתים קרובות חשבונות משמורת, נפתחים על ידי הורים (או מבוגרים אחרים) לקטינים. המבוגר שומר על שליטה בחשבון עד שהילד יגיע לגיל הרוב, לרוב 18 או 21, תלוי בתחום השיפוט. הכספים בחשבון מיועדים לשימושו של הילד, בדרך כלל לחינוך או הוצאות משמעותיות אחרות.

כיצד אחרים יכולים לתרום

אז איך אנשים אחרים יכולים לתרום לחשבון החיסכון של הילד? זה די פשוט. כל אחד, לא רק הורים, יכול להפקיד כסף בחשבון החיסכון של הילד. קרובי משפחה, חברים או כל מי שמעוניין בעתיד הכלכלי של הילד יכולים לתרום. פיקדונות אלה יכולים להיות מתנה חד פעמית או תרומות רגילות, תלוי בהעדפת התורם וליכולת הכספית של התורם. זוהי דרך נפלאה להשקיע בעתיד של ילד, ועוזרת לו להפעיל את מסע החיסכון שלהם מגיל צעיר.

שיקולי מס

לפני שתתרום או קבלת תרומות, חשוב להיות מודע על כל השלכות מס. ברוב תחומי השיפוט, יש סכום מסוים שניתן לחנות אותו לילדים ללא מס בכל שנה. אם התרומה עולה על סכום זה, היא עלולה לעורר מס מתנה. עם זאת, זה יהיה תלוי בחוקי המס הספציפיים במדינתך, ולכן תמיד חכם להתייעץ עם איש מקצוע מס.

מתנת החיסכון

קרובי משפחה או חברים תורמים לא חשבון החיסכון של הילד יכול להוות יתרון גדול. לא זו בלבד שהיא משפרת את החיסכון של הילד, אלא שהיא גם מלמדת אותם על נדיבות כלכלית ועל חשיבות החיסכון. דרוש את הכפר הפתגם לגדל ילד, ובמקרה זה הכפר יכול לתרום גם לעתיד הכלכלי של הילד! בהחלט תורם. זו יכולה להיות מתנה משמעותית שצומחת לאורך זמן, ומציעה יותר מסתם הערך הכספי המיידי. לכן, אם אתה קרוב משפחה או חבר השוקל לתרום לחשבון החיסכון של הילד, קדימה. אתה תשקיע בעתיד שלהם, ומי יודע, התרומה שלך יכולה להיות זו שעושה עולם של הבדל!

כתבה זו נכתבה עבורכם ובשבילכם למטרות חוויתיות ולימודיות. אין להתייחס לכתבה זו כייעוץ מקצועי או כמחליפה ייעוץ מקצועי וכן לא להתבסס עליה לצורכי מחקר וקבלת החלטות משום סוג.

הכתבה הזו הצליחה לעזור לך?
עזר מאוד!לצערי פחות